Vad vi på Business Improvements gör

Vi hjälper våra kunder att identifiera sina strukturella och kulturella förbättringsmöjligheter samt implementera strategierna tillsammans med engagerade ledare och medarbetare.

Kultur Struktur Strategi Business Improvements

Allt vi gör ska bidra till att öka effektiviteten och förbättra våra uppdragsgivares resultat – vi kallar det Business Improvements.

Våra förändringsledare, utbildningskonsulter och föreläsare bidrar med kompetenser, metoder och verktyg som säkerställer genomförandet av era förbättringsinsatser.

Våra erfarenheter är att alla organisationer brottas med större eller mindre utmaningar eller problem. Vi ser oss som experter på systematisk problemlösning och brinner för att tillsammans med er hitta alternativa lösningar på era utmaningar eller problem.

Vi finns med som stöd för att effektivisera alla steg i förändringen inklusive, den för framgång så avgörande, implementeringsfasen.

Kontakta oss redan idag så bjuder vi på en inspirationsföreläsning som visar på hur vi skapar förbättringar och nya framgångar för era team, ledare eller hela organisationen.

Här nedan kan du läsa mer om hur vi hjälper våra kunder med deras förändringar!

Business Transformation – Förändringsledning

Förändringsledning handlar om att tillsammans med våra kunder identifiera förbättringsmöjligheter och genomföra strategier. På väg till målet löser vi de problem och utmaningar som finns eller uppstår.
Läs om vår förbättringsprocess och hur den leder till lyckade resultat

Business Learning – Utbildningar

Kunskap är grunden till framgång. Genom våra utbildningar får ledarna och medarbetarna rätt kompetens för att driva utveckling.
Läs mer om våra olika utbildningsprogram

Business Inspiration – Föreläsningar

Ett framgångsrikt förbättringsarbete bygger på engagerade medarbetare. Vi erbjuder inspirationsföreläsningar för ledare, medarbetare och team.
Läs mer om inspirationsföreläsningar och våra olika teman

Customer satisfaction, as we see it
”It’s not enough anymore to merely satisfy the customer; customers must be ”delighted” – surprised by having their needs not just met but exceeded”
Fyll i formulär eller ring 08-32 02 00
[contact-form-7 id=”12094″ title=”Contact form 1″]